0

€ 0,00

Er zitten geen artikelen in uw winkelwagen.

De mogelijkheid tot retourneren bij Nofire.nl

Hier vindt u informatie over het retourneren van onbeschadigde artikelen. Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen we u naar de veelgestelde vragen over garantie.

U kunt de meeste artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden kosteloos retourneren binnen 5 kalenderdagen. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Nofire.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer en bewaar deze goed.

Voor artikelen die op de juiste wijze geretourneerd zijn komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening. Bij de bestelling gebruikte cadeaubonnen worden binnen 24 uur na de verwerking van uw retourzending of annulering automatisch opgewaardeerd. U kunt de waarde dan weer voor een volgende bestelling gebruiken.

Terugstorttermijnen van het aankoopbedrag

De terugstorttermijn gaat in op het moment dat uw retourzending door ons is verwerkt. Als u gekozen heeft voor de betaalmethode voorruitbetalen en u heeft nog niet betaald, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen zodra de retourzending of de annulering is verwerkt.

Als u de bestelling heeft betaald met iDEAL of PayPal, dan kunt u het betaalde bedrag binnen vijf werkdagen na de verwerkingsdatum van uw retour of annulering op uw rekening verwachten. Als u heeft betaald met creditcard of Maestro, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van drie weken. Cadeaubonnen worden binnen 24 uur na de verwerking van uw retourzending automatisch opgewaardeerd. U kunt de waarde dan weer voor een volgende bestelling gebruiken.

Retour buiten de voorwaarden

Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder factuur of pakbon terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Ook kunnen wij in dat geval besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.