Privacybeleid Nofire.nl Brandbeveiliging

Versie: juli 2025


Bij Nofire.nl hechten wij veel waarde aan de bescherming van jouw persoonsgegevens. In dit privacybeleid leggen we uit welke gegevens we verzamelen, waarom we dat doen, hoe we ze beveiligen en wat jouw rechten zijn. Door gebruik te maken van onze website en diensten, ga je akkoord met dit privacybeleid.

1. Wie zijn wij?

Nofire Brandbeveiliging
Website:
www.nofire.nl
E-mail:
info@nofire.nl
Telefoon: [jouw telefoonnummer]
KvK-nummer: [jouw KvK-nummer]
Adres: [jouw bedrijfsadres]

Nofire is de verwerkingsverantwoordelijke voor de verwerking van jouw persoonsgegevens.

2. Welke gegevens verzamelen wij?

Wij verzamelen en verwerken de volgende (persoons)gegevens:

Bij een bestelling:

  • Voor- en achternaam
  • Bedrijfsnaam (indien van toepassing)
  • Adresgegevens
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Betaalgegevens
  • KvK- en BTW-nummer (indien zakelijk)

Bij contact via formulier of e-mail:

  • Naam
  • E-mailadres
  • Eventuele informatie die je zelf verstrekt

Bij bezoek aan onze website:

  • IP-adres
  • Browsergegevens
  • Klikgedrag
  • Geanonimiseerde analytische gegevens via cookies (zie ons cookiesbeleid)

3. Waarom verwerken wij deze gegevens?

Wij verwerken je persoonsgegevens om de volgende redenen:

  • Om je bestelling te verwerken en te leveren
  • Voor het aanmaken van een account (optioneel)
  • Voor klantenservice en communicatie
  • Voor het versturen van facturen en betalingsherinneringen
  • Voor het voldoen aan wettelijke verplichtingen
  • Voor het verbeteren van onze website en dienstverlening
  • Voor marketingdoeleinden (alleen met jouw toestemming)

4. Rechtsgrond van de verwerking

Wij verwerken persoonsgegevens uitsluitend op basis van de volgende grondslagen:

  • Uitvoering van een overeenkomst
  • Wettelijke verplichting
  • Gerechtvaardigd belang (bijv. klantenservice of statistiek)
  • Toestemming (bijv. nieuwsbrief)

5. Hoe lang bewaren wij jouw gegevens?

  • Bestelgegevens: 7 jaar (wettelijke bewaartermijn voor de Belastingdienst)
  • Contactformulieren/e-mails: maximaal 2 jaar
  • Nieuwsbriefgegevens: totdat je je uitschrijft
  • Cookies: zie ons cookiesbeleid

6. Delen van gegevens met derden

Wij delen jouw gegevens alleen met derden indien dat noodzakelijk is voor de uitvoering van onze dienstverlening of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

Wij werken samen met betrouwbare partners, zoals:

  • Betaaldienstverleners (bijv. Mollie)
  • Bezorgdiensten (bijv. PostNL, DPD)
  • Webhosting en e-mailprovider
  • Boekhouder of administratiekantoor

Met deze partijen hebben wij verwerkersovereenkomsten gesloten.

7. Beveiliging van gegevens

Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om jouw gegevens te beveiligen tegen verlies, ongeoorloofde toegang, misbruik of wijziging. Voorbeelden:

  • SSL-beveiligde verbinding
  • Sterke wachtwoorden en toegangscontrole
  • Regelmatige updates van software en plugins

8. Jouw rechten

Je hebt het recht om:

  • Inzage te vragen in je persoonsgegevens
  • Je gegevens te laten corrigeren of verwijderen
  • Je gegevens over te laten dragen (dataportabiliteit)
  • De verwerking te beperken
  • Bezwaar te maken tegen verwerking
  • Toestemming in te trekken (voor zover van toepassing)

Wil je van deze rechten gebruikmaken? Neem dan contact op via privacy@nofire.nl.

9. Klachten

Heb je een klacht over de manier waarop wij met jouw gegevens omgaan? Neem dan eerst contact met ons op. Komen we er niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens via www.autoriteitpersoonsgegevens.nl.

10. Wijzigingen in dit privacybeleid

Wij behouden ons het recht voor dit privacybeleid te wijzigen. Wijzigingen worden gepubliceerd op deze pagina. Controleer dit beleid regelmatig, vooral bij een nieuwe bestelling of gebruik van onze diensten.